Mai weg, Liesje plots weg en Vocho Amarillooooo - Reisverslag uit Querétaro, Mexico van Debby Veldhuis - WaarBenJij.nu Mai weg, Liesje plots weg en Vocho Amarillooooo - Reisverslag uit Querétaro, Mexico van Debby Veldhuis - WaarBenJij.nu

Mai weg, Liesje plots weg en Vocho Amarillooooo

Door: Debby Veldhuis

Blijf op de hoogte en volg Debby

25 Mei 2010 | Mexico, Querétaro


Dag lieve allemaal,

Nu gaat het steeds sneller en sneller.. De weken de dagen de uren vliegen voorbij.. Mensen zijn al aan het vertrekken en afscheid nemen is moeilijker dan we allemaal denken.. Van thuis namen we wel afscheid maar met de gedachten tot ziens. Van deze nieuwe vrienden en families neem je afscheid als met de gedachten hopelijk tot ooit..

Dinsdag na schooltijd meteen met Zsofia mee naar huis gegaan, ze wilde haar nagels doen dus ging ik met haar mee. Een van de gastmoeders, de gastmoeder van nu Coco heeft altijd prachtige nagels! Het bleek om de hoek te zitten bij Zsofia, dus wij daar naartoe na het eten meteen door. Zsofia wilde natuurlijk weer met de taxi en die betaalde dus mooi 43 peso voor om de hoek rijden van de buurt.. Beetje jammer en ik heb natuurlijk ook niet betaald. Ik zei al dat we het makkelijk hadden kunnen lopen! Daar aangekomen leek het eerst even niks, je loopt een trap op en loopt naar binnen en waaauw! Wat een prachtige nagels, letterlijk kunst! Als in bloemetjes van acryl dat ze zelf maken enzo en alles maken ze er eigenlijk van.. fruit en dieren en gekke dingen helemaal leuk! Nou Zsofia nam nagels, en shit deze plek vinden we in de laatste 2 maanden van het jaar.. en ik bleef maar kijken.. Ja, ik had nog nette nagels dus hoefde zelf niet maar god wat was het verleidelijk.. prachtige nagels echt een paradijs! Het meisje dat Zsofia haar nagels maakte had zelf nagels van wel 5cm! Met de enne hand met tijger koppen en dat soort dingen en de andere kant paars met gezichten en dingen helemaal prachtig en alles getekend met acryl en in 3d en helemaal gaaf! Die van haar waren dan ook 2500 peso.. Wooooow haha beetje te veel van het goede maar die van Zsofia waren dezelfde prijs als altijd zo’n 30 euro:) Helemaal goed! Na de nagels naar huis gegaan, even Zsofia geholpen met een mail te schrijven voor toestemming voor Rotary. We zaten dus in de Sala daar zat Jerry het broertje ook met zijn nieuwe Xbox en dan met hoofdtelefoon te praten met iemand, het spel kende ik niet maar hij vermoorde mensen.. Nou Zsofia had me er al lacherig over verteld hoe hij met die nieuwe Xbox doet maar neeeee gillen, schreeuwen, schelden niet normaal! Ik zat naast hem in een stoel nou iedere keer schrok ik me wild ik werd er letterlijk bang van! Afschuwelijk zeg.. Nou met Zsofia dus he-le-maal in een deuk en uiteindelijk toen de mail klaar was ook zo snel mogelijk naar huis gegaan. Thuis aangekomen gezellig met Argel m’n broer zitten kletsen en toen een douche gepakt en naar bed gegaan. Ik had al 2 dagen hoofdpijn dus nam een aspirine in en toen lekker mijn kingsize bedje ingekropen:) Maar het vage geluid dat ik de nacht ervoor hoorde hoorde ik dus weer.. Dus ik loop naar Argel zeg daar zit een beest buiten dat een geluid maakt dat ik gewoon helemaal niet ken! Hij mee naar mijn kamer aah dat is een wasbeertje. Een Wat?!:| Oohjaa er leeft er hier een ergens rond ons huis, heeeel normaal joh een wasbeertje dat ergens rond je huis woont:P Ik dus helemaal in een deuk haha en toen bedacht ik me, eens toen Lies hier nog woonde in het begin van het jaar zaten we op haar bed en zagen we buiten een wasbeertje een witte muur opklimmen! Nou nadat ik dus zeker was over wat voor gestoord dier daar dus buiten zat ben ik lekker in slaap gevallen met een brullend wasbeertje naast mijn huis:)

Woensdag weer een normale dag op school, had alleen nog steeds ontzettende hoofdpijn.. Dus ben voor de eerste keer in mijn jaar in Uco naar de schooldokter geweest. Ze vroeg wat ik had en dat soort dingen en gaf me een aspirine:) Na schooltijd ging Hanna met me mee naar huis. Samen moesten we in een taxi terug want mijn ouders konden me niet ophalen. In de taxi zag ik een prachtige Vocho Amarillo rijden, een Vocho Amarillo is een gele kever:) Voor een gele kever mag je iemand slaan, ik gaf Hanna dus een dreun, nadat ze daar van bijkwam zei ze Debb die Vocho is wel echt mooi, niet zo’n oud en verrot ding. Met dat we de andere kant op kijken gaat die taxi naar de rechterrijbaan waar de Vocho Amarillo al reed, de taxi botst er dus tegen aan en schuurt er lekker langs heen.. Hanna gaf een gil, ik greep Hanna vast zoals mama dat bij mij of Mace doet wanneer ze plots moet remmen, Hanna spierwit terwijl dat dit tegen mijn deur botste! Ja we werden even door elkaar geschud maar verder ging het gewoon goed. De man was ontzettend aan het schelden en ja wij verstonden dus alles wat hij denk ik dus niet had verwacht… We waren in het Engels ingestapt en toen overgegaan op Spaans maarja.. We moesten stoppen voor een stoplicht, de Vocho stond achter ons, er stapte een jong meisje uit met haar Iphone en die begon dus foto’s te maken van de taxi, van de man, van ONS jaja we zijn nu beroemd in Mexico en ze bleef maar heel erg boos herhalen, tu me pagas ofwel jij gaat hier voor betalen en de man schold haar eigenlijk heel erg uit.. en van het is niet mijn schuld het was niet mijn schuld.. Hanna en ik werden nogal bang van de man en toen ging die man ook nog de verkeerde wijk in, wij hem corrigeren nou nou.. Aangekomen bij huis netjes betaald, normaal wel eigenlijk goedkoop haha en toen snel het huis in gegaan.. Wat een gedoe! Een VOCHO AMARILLO!:| Belachelijk! Maar oke.. hebben we dat ook weer meegemaakt haha Hanna zei al Debb dit heb ik nog nooit gehad in Mexico Hanna ik heb het nog nooit in general gehad! Thuis even tv gekeken, gechat en toen samen gegeten met Argelito en Lupita en toen natuurlijk het verhaal van de Vocho verteld en verder over Flootje gepraat. Hij is nogal down.. wil al graag terug, niets is meer goed, Mexicanen zijn niet meer leuk en ja alles een beetje.. Beetje jammer vind ik, het maakt hem er niet leuker op en voor hem al helemaal niet, hij zou moeten genieten van z’n laatste weekjes.. Tijdens het eten kwam Zsofia ook binnenwandelen en die kwam voor dingen Argel. Daarna met ons 3en en toen kwam Liesje ook nog gezellig gezeten op mijn bed en tv gekeken en geklaagd over de hitte.. Toen ging Hanna naar huis en Zsofia ook en gingen Liesbeth en ik gezellig lopend naar de sportschool en lekker sporten! Samen geaerokickbokst en dus helemaal stuk! Het is er super warm, maar daardoor zweet je meer, kan ook goed zijn, het is wel erg leuk! Sporten hadden we beiden wel erg gemist maar god wat waren we stuk na het sporten.. Meteen een douche gepakt na naar huis gelopen te zijn en na het douchen in bed op internet de film Precious gekeken, niet helemaal want was stuk en viel dus lekker in slaap met weer een brullend wasbeertje buiten mijn huis.

Donderdag na schooltijd direct naar Liesbeth haar huis gegaan, daar bezig gegaan met Coco en Lies voor de presentaties voor Rotary en toen tegen 4uur weer naar mijn huis gegaan om te gaan eten. Na het eten kwam Zsofia aan en die wilde ook mee naar de sportschool. Snel een uurtje geaerobicked en helemaal kapot en gefrustreerd ook een beetje terug gelopen, de pasjes zijn totaal anders en zo vaag dat ik vaak verkeerd ging.. Maar oke, thuis aangekomen snel gedoucht en toen met Argel, Lies en Zsofia door gegaan naar Uco mijn school. Daar was een soort kermis carnaval, iedereen ging dus ja wij gingen ook wel even. Vond er alleen niks aan.. om 10uur waren we dus ook alweer thuis.. Thuis moest ik van alles en iedereen mailen omdat ik het weekend het district wou uitgaan. Na dat alles geregeld te hebben lekker gaan slapen en nog een stukje weer gekeken van Precious. Het wasbeertje.. geen idee maar ik hoorde helemaal niks..

Vrijdag was een stress dag.. de hele dag niks gedaan in school en in de pauze gezocht naar Adrian maar niet gevonden, na schooltijd dus even snel met Perla bijpraten en het weekend doornemen. Daarna was Lies nogal boos want het duurde te lang.. Toen in een taxi naar huis gegaan, gedoucht want ik zweette me kapot, ook Hanna douchte bij mij, snel wat gegeten en toen bracht Argelito Lies, Hanna en mij naar het busstation. Zsofia stond daar al en toen de tickets gekocht en bleek dat we een uur moesten wachten.. Geen probleem al was die hitte dat wel.. Dus maar een uurtje samen gewacht en toen uiteindelijk die bus in, je kreeg een zakje me koekjes en ook een drankje en toen die bus in. Mooier dan in NL! Je zit heerlijk, een voetenbankje en ruimteee! Echt fantastisch! Dan een koptelefoon die het niet deed dus een er een bij een andere stoel weg gepakt en toen lekker eigenlijk in slaap gevallen in die heerlijke ligstoel! In Irapuato aangekomen werd ik wakker gemaakt door Zsofia die naast me zat en toen dus met ons allen netjes uitgestapt ik stiekem m’n koptelefoon maar helemaal meegejat want die zat wel lekker op mijn hoofd en ja.. hehe ook een leuk aandenken dacht ik zo:) Gelukkig weten de meisjes al heel goed dat ze niet te veel tegen me moeten zeggen als ik net wakker ben geworden en dus kon ik rustig wakker worden:) Dus ik kon rustig als eerste de taxi in stappen zat lekker aan het raam, Zsofia voorin, naast mij Hanna in het midden en aan de andere kant van Hanna Liesbeth. Tussen de taxi chauffeur en Zsofia stond een doos, die doos stond een beetje in de weg, dus Zsofia verplaatste hem een beetje om beter armruimte te hebben. Met dat ze dat doet pakt die taxi chauffeur iets uit die doos en zegt kijk dit verkoop ik !:D met dat Zsofia al in de lach schiet keek van het raam naar het ding.. NEEEE Inlegkruisjes! Nou alle 4 helemaal dubbel tot tranen aan toe! De man begint dan ook nog eens jaa en ze zijn super goed weet ik veel wat natuurlijke stoffen ofzo weet ik veel wat ik lag helemaal dubbel! We kwamen allemaal niet meer bij, Zsofia kreeg ook nog een papiertje met informatie in haar hand gedrukt en ja ze keek huilend van het lachen uit het raam voor zo’n 5 minuten dat we nog door lachten en toen no sorry sorry pero no, de man pakte nogal boos het papiertje terug haha wij lagen nog dubbel:P Arme man die door ons natuurlijk letterlijk werd uitgelachen zal wel hebben gedacht een auto vol klanten! Nou nee.. beetje jammer oud vies mannetje dit wordt je geluksdag niet!

Aangekomen bij Kaisa haar huis leek het al een mooie wijk en het huis nog mooier! Samen eerst iets gegeten en toen wilden Hanna en Kaisa ook een Fins meisje perse uitgaan en Mai van Thailand en Liesbeth, Zsofia en ik helemaal niet.. Er was een prachtige jacuzzi en die hadden wij natuurlijk allang in gedachten. De bikini’s hadden we ook meegenomen! Dus de Finnen gingen lekker uit en wij bleven lekker in het mooie huis met een super leuke mama en de papa ook al zo’n leuke! Super leuke familie heeft ze zeg! Al praat ze zelf zo goed als geen Spaans en communiceert ze er dus ook bijna niet mee.. best jammer want ze zijn super leuk! De meiden waren aan het optutten en doen en wij aan het ouwe hoeren, toen begon Hanna kijk hoe dik ik ben! Toen Liesbeth, toen Zsofia en toen Mai het stokje haha ik ook meedoen maar Mai en ik konden niet een zwangerebuik na doen.. We noemen altijd ons buikje onze Mexicaanse baby, al dat lekkere Mexicaanse eten heeft het geholpen te kweken:D Dus foto’s maken natuurlijk samen en toen uiteindelijk de bikini’s maar aan en de meiden gingen weg en wij lekker de jacuzzi in! Suuper gezellig gehad, de ouders brachten steeds drinken en fruit en chippies echt super leuk! Muziek erop en natuurlijk praten over Mai die al in 5 dagen weg zou gaan enzo en ja hoe dan als je thuiskomt enzo.. en eigenlijk zijn we allemaal nogal bang om terug te gaan.. Gewoon er weer tegen aan, weer moeten luisteren en alles samen.. Maar aan de andere kant zijn we ook wel klaar om terug te gaan:) Zolang doen wat je wilt gaat ook vervelen.. haha Tegen 2uur naar boven gegaan en toen nog een film opgezet en ik ben de enige die hem afkeek en toen lekker gaan slapen samen..

Zaterdag maakten Kaisa en Hanna ons wakker om half11 en om half12 moesten we de bus terug pakken.. Dus snel aankleden wat eten en Mai was weer aan het huilen bij het afscheid en toen gingen Zsofia, Liesbeth en ik terug in de bus naar Queretaro:) In de bus weer lekker geslapen wat een heeeerlijke bussen zeg, meer comfort dan in een vliegtuig! In Queretaro wakker geworden en met ons drieën een taxi gepakt, Lies en ik samen en Zsofia alleen. Thuis aangekomen meteen Perla ge-sms’t dat ik thuis was en toen gedoucht, geslapen, nog een keer gedoucht door de hitte toen aangekleed m’n haren gedaan en doorgegaan met Florian en Argel mijn broer naar het huis van Tony Saldiva, we konden ze huis niet vinden en stonden dus in Tejeda in het park te bellen. Flo en ik spraken Spaans en er rent een meisje die was aan het hardlopen en die stopt en vraagt in het Duits aan Flo spreek je Duits? Euh ja ooh jaa zegt ze want ik hoorde het wij Huh haha maar was wel grappig:P Nou toen uiteindelijk wisten we waar het was en er naartoe gereden, was wel erg gezellig. Nu kan Juane ‘Doei doei’ zeggen omdat Argel dat tegen mij zei en toen Juane ook tegen Argel, iedereen lachen, ja zegt Juane ik nam gewoon aan dat dat adios was:P Toen zei ik, we lagen in het gras wat dus kunstgras is zoals thuis, ‘dit is net thuis’ en toen zei Tony maar Debby dit is ook je huis je mag altijd hier weer komen! Dit is je thuis en ik je broertje als je wilt dus nu heb ik er nog een Mexicaanse broer bij en het was eigenlijk gewoon super gezellig! Tegen 1uur eerst samen met Tony en Perla een taxi naar hun huis gepakt en toen daar een taxi gebeld voor mij om naar huis te gaan:) Thuis eindelijk de film Precious helemaal afgekeken en dus uiteindelijk nog pas om 3uur gaan slapen..

Om 10uur kon ik toch echt niet meer slapen door de hitte en ben ik dus maar mijn ventilator aan gaan doen en mijn tanden gaan poetsen en uiteindelijk maar achter de computer gegaan, toen gedoucht en uiteindelijk naar een familie diner gegaan. Voor het eerst met deze familie en het is een erg leuke familie:) Een beetje zoals de onze alleen is er één neefje waar ja ontzettend veel grapjes om worden gemaakt haha Hij is nogal een playstation Wii en Xbox nerd en nu had hij ineens alles verkocht behalve zijn Wii! Dus Argel m’n broer en Gavo een neef die ook erg gezellig is waren de hele tijd grapjes aan het maken wat moet jij nou doen? Ja zegt die sukkel uitgaan met vrienden weggaan hoe kan dat nou zegt Gavo je hebt je beste vriendjes allemaal verkocht! Nou zo ging dat dus de hele tijd door en toen uiteindelijk na het eten doorgegaan naar de markt om films te halen en toen door gegaan naar Jorge zijn huis een vriend van Argel en daar kwam Ditza ook het vriendinnetje van Jorge en toen samen doorgegaan naar mijn huis en de film Invictus gekeken en toen kwamen er nog meer vrienden van Argel nog zo’n 5 en toen de film afgelopen was heb ik mijn was nog even opgehangen en ook de zwarte was is helemaal goed gegaan! Zowaar voor het eerst de was gedaan in Mexico:D Daarna waren alle jongens verdwenen en ben ik naar boven gegaan een douche gepakt pyjama aan en toen nog even gekletste met Gavo en Argel en Jorge die een documentaire keken op tv over Argentinië en vieze tattoo’s en piercings echt goor! Toen maar tegen half12 naar bed gegaan en lekker geslapen ondanks die hitte en geen wasbeertje.. begin’m zowaar te missen..

Maandag vroeg opstaan, douchen omkleden tas inpakken en naar beneden gegaan om wat te eten te maken. Beneden aangekomen kwam Lupita ook beneden en die vertelde nou Debb weet je nou wat, de opa van Liesbeth is overleden. Eerst drong het helemaal niet tot me door, tot dat ze zei maar nu weet ik alleen niet of het degene is die ik heb ontmoet of dat het degene is die ik niet heb ontmoet in België. Toen drong het pas tot me door! Ja het was 7uur veel te vroeg om na te denken dus ik dacht huh iemand van België jaa zegt Lupita en nu wil ze naar huis. Ik dacht SHIT dit is serieuzer dan ik dacht.. Dus nouja gewoon naar school dus maar dus zonder Lies op te halen.. Op school nogal ongerust van wat nu.. Toen sms’te Lies uiteindelijk Debb ik ga vannacht terug maar kom maandag weer terug naar Mexico. He dat is toch fijner als ik dacht! Dus nou gewoon mijn dag op school afgemaakt en toen haalde Argelito mijn broer me zo goed als meteen op en toen thuis aangekomen de schoolpolo uit, tas leeg andere tas mee en door naar Lies gelopen. Bij haar aangekomen zag ze er eigenlijk wel goed uit, ja zei ze ik heb gisteren wel gehuild de hele nacht maarja.. Hij was al slecht had Alzheimer en kende me al zo goed als niet meer en ja toen ik naar Mexico kwam had ik eigenlijk al een beetje afscheid genomen van hem. Samen vooral gepraat en even gekeken wat ze allemaal mee zou nemen, ze zou alleen haar trolleytje meenemen om niet dat gezeur met koffers te hebben en dus alles een beetje bekeken zo. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik gegeten met mijn familie, toen kwam Zsofia en toen samen met Liesbeth en haar moeder naar Wall-Mart gegaan en heb ik even deo enzo gehaald dingetjes die ik nodig had en toen samen doorgegaan naar Gallarias. Liesbeth wilde nog even een nieuw paar zwarte Vans halen en wat topjes bij Bershka en die moesten allemaal nog mee naar België dus dat moest allemaal nog even gekocht worden. Daarna tegen 9uur waren we terug en toen mijn laptop gepakt thuis en naar Lies haar huis gegaan. Daar belde Zsofia een taxi om naar huis te gaan en toen gingen we buiten zitten wachten, bah allemaal vieze insecten en we zaten op de treden voor het huis en toen gilde Lies ineens en sprong op bleek er een joekel van een nachtvlinder te zitten! Maar ECHT groot hé wat je bij ons alleen in een vlinder tuin zou zien zit hier op de stoep bah wat een vies ding! Dus wij gillen en Bertha kwam naar buiten wat is er aan de hand wij nee nee deur dicht! Dus deur dicht kwam ze eraan door een andere deur met een bezem, nou Lies mocht de vlinder weg vegen bah vies grootding!

Toen de vlinder buiten de poort lag kwam de taxi eraan en konden Lies en ik dus naar binnen vluchten. Binnen eerst een banenmilkshake gemaakt en toen naar boven gegaan en de blogs verder getypt, Lies was eerder klaar dan mij dus gingen we naar beneden en hebben we Dear John de film gekeken. Ik lag te kijken Liesje sliep, ik lag te huilen Lies er naast te kwijlen haha Erg mooie film maar niet om te kijken als je op een exchange bent en dus al een jaar weg bent.. toen ging de wekker om half2 voor Liesje en ging zij snel douchen en omkleden enzo en toen kwamen mijn ouders en broer om half3 voor ons. Toen doorgereden naar het busstation en daar pakten Argel mijn broertje en Liesbeth de bus naar het vliegveld. Lupita en Argel waren helemaal gestrest en Argelito, Lies en ik redelijk rustig, Lies zei alleen op het laatste moment helemaal niks meer.. Die was toch wel zenuwachtig.. Afscheid genomen dus voor een weekje en toen ook terug naar de auto gegaan en thuis meteen naar bed gegaan helemaal kapot maar door de hitte pas tegen 4uur ofzo in slaap gevallen..

Vandaag wakker gemaakt door Lupita om 7uur van ja nu ben je al te laat voor school.. ja sorry.. Dus doorgeslapen tot 12uur en toen gedoucht, wat gegeten, mijn was opgevouwen en in mijn kast gedaan en toen even tv gekeken en mijn computer aangedaan.. Nu dus mijn blog afgetypt en ben nog steeds kapot eigenlijk.. ga straks dus met de familie eten en dan denk ik gewoon weer even slapen.. De hitte maakt me kapot en ik zweet me rot! Het is gewoon zooo warm! En het ergste is het koelt gewoon totaal niet af man.. En jullie genieten van jullie 20 graden in korte broeken en T-shirts haha

Nou nog minder dan 5 weken te gaan en dus tot sneeeel allemaal Dikke knuffels en kusjessss en voor foto’s kijk op http://picasaweb.google.nl/debby0546 en dan map Mexico31 !

  • 26 Mei 2010 - 07:52

    Auke:

    Hey Deb,

    Voordat je van de MX-baby afbent wordt nog een zware bevalling. Doen jullie nog wel iets anders dan eten in MX :-p
    Ik d8 dat jij was aangekomen maar Hanna is onherkenbaar. Die is lelijk geworden. De enige die in model is gebleven is Mai.

    Heb je de wasbeer nog gevangen? Ook een leuk aandenken aan Mx.

    Wel erg voor Liesbeth, waarschijnlijk is ze nu al weer terug. Dat ze niet een deel van haar bagage heeft meegenomen??? Scheelt een hoop kílo's voor de definitieve terugreis.

    In Nl is het heerlijk weer, zonnetje en tussen de 15 en 20 graden. Het wordt vast een mooie zomer.

    Het vriendinnetje van Court is in Nl aangekomen en wij hebben haar al één keer gezien :)Een BBQ maar ze waren die dag in Nl aangekomen dus bekaf.

    Ik ga zo weer aan het werk en zie je later.

    Knuffels,
    Auke

    Ps. 2-3-4 uur ´s nachts, door de week, je bed induiken is er in Nl niet bij. Het feest is dan gewoon over dus geniet er maar van.

  • 26 Mei 2010 - 20:55

    Oom Robert:

    Wat een fantastisch verhaal weer !!

  • 27 Mei 2010 - 16:41

    Mama:

    Goh, ik had helemaal niet gezien dat je een nieuw verhaal had geschreven:( Maar goed ik heb het net gelezen, wat een verhaal weer! Tja, afscheid nemen is nooit leuk maar als je echt wilt dan zie je elkaar weer terug! Maar eerst maar eens zorgen dat je je HBO haalt! Je begint dan in ieder geval met een goed salaris zodat je lekker een rondje Brazilië en Thailand kan maken! Nog een paar dagen in Mexico en maar gauw een baantje zoeken en dan lekker sparen om weer terug te gaan, helaas ken ik geen sponser....tja en degene die het hoort te doen doet het niet....
    Dus laat ze allemaal de rambam krijgen, gezicht op zonnetje, mexicaanse baby achter laten en heel veel mensen in je hart meenemen!! Opa en Oma gaan morgen naar Spanje maar zullen er echt wel zijn net zo als wij allen.:) Dus we zien je snel op schiphol!! Ik schrok van de foto's van Hanna, ze is nog dikker geworden, ai ai ai, die krijgt het lastig straks! Goed dat je afleiding in de sport hebt gezocht! Maceys kast wordt anders wel heel erg vol! Die is al druk aan het shoppen in jouw kast als ik niet oppas!! Ach zegt ze dat past Debby toch niet meer!:) Nou dikke knuffel en tot over een maandje kusjes mama en ik ben reuze trots op jou!!! De meeste mensen zien toch echt alleen de wereld elders in 2 weken! Jij hebt lef om het te doen en het goede eruit te halen! Er bestaat meer dan Almelo!!
    doei doei, adios:)

  • 27 Mei 2010 - 20:09

    Diana:

    Hoi Debby wat een verhaal zeg.
    Geniet er maar met volle teugen van hoor,je maakt nu nog heel veel mee,dat kan straks wel tegen vallen hier in dit koude kikkerlandje.HI HI
    Denk je er aan wat van die Mexicaanse zon mee te nemen,het is hier nog erg koud.
    Oja ik moet je nog bedanken voor het waterfluitje BEDANKTTTTTTT
    en een hele dikke kus van mij tot over enkele weken.

  • 06 Juni 2010 - 22:16

    Auke:

    Hey Deb,

    Moet je nu nog alles doen waar je geen tijd voor had? Wij zeiden toch dat de tijd voorbij vliegt en je vooral voor jezelf moest gaan. Hier is het nu ook zomer. Vandaag met ome Roy naar Zandvoort geweest (F3 en een demo F1)Als verrassing een red bull air-show, helemaal te gek. Zie je over een paar weken.

    Dikke doei,
    Auke

  • 08 Juni 2010 - 17:37

    Mamalita:

    Hey Debby, volgens mij ben je druk met Sophie stylen, op de laatste foto's in het worry tshirt en op het feest ziet ze er super uit!! En haar haar uit haar gezicht staat erg leuk!
    Gave foto's hoor van je laatste school dag, ik mis alleen Tony!!! Kusjes mama;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 28 Mei 2009
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 47918

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2009 - 27 Juni 2010

Rotary Exchange Year

Landen bezocht: